Innholdsproduksjon
Innholdsproduksjon skal sørge for at troverdigheten til ekte mennesker smitter over på budskapet til bedrifter og ideelle organisasjoner. Dette må gjøres klokt og riktig – hvis ikke kommer alle parter dårlig ut. Språket må være muntlig og liketil. Bildene så hverdagslige, lite oppstilte og så ekte som mulig. Filmer bør produseres i en dokumentarisk stil, hvor realisme alltid trumfer polert produksjonskvalitet. Og aller viktigst – det må være en historie menneskene virkelig ønsker å dele.
Video/Foto/Intervju - Nova Sea
Video - Ung Kreft / Kreftforeningen
Video/Foto/Intervju - BDO
Video - TGI Fridays
Video - Kreftforeningen / Ung Kreft
Video (Idé / Manus / Regi) - Finsbråten
Video - Besafe bilsete
Intervju/Artikkel/Foto - VyCom
Video - Kreftforeningen/Ung Kreft
Video - Gjensidige forsikring
Video - BDO
Video - Mesterbakeren
Video - Kreftforeningen/Ung kreft
Video - Juvente
Artikkel/Foto - Neptune Properties
Video - Orkla/Plusstid
Tekst/Foto til nettside - Interiørverkstedet
Tekst/foto til nettside - Bomer
Video - House of Nerds
Videoer - Orkla/Plusstid
Love letter to London